adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

آغاز فعالیت شرکت های تجهیزات پزشکی ژاپنی ظرف سه ماه آینده در ایران

آغاز فعالیت شرکت های تجهیزات پزشکی ژاپنی ظرف سه ماه آینده در ایران
۰۵ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • ۸۰۷

به گزارش وبدا، دکتر رضا مسائلی درخصوص جزییات سفر به ژاپن گفت: در جریان سفر به ژاپن از برخی شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی این کشور بازدید کردم.

وی افزود: شرکت های ژاپنی که تمایل به همکاری با ایران را دارند، قراراست ظرف سه ماه آینده فعالیت شان آغاز شود.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در ژاپن به لحاظ کیفیت، توانمندی بالایی دارند، این کیفیت در حوزه طراحی بردهای الکترونیکی، بردهای چندلایه و پیچیده، طراحی آی سی های الکترونیکی و برنامه ریزی آی سی ها و همچنین کیفیت محصول نهایی در رتبه و درجه بالایی قرار دارد.

دکتر مسائلی تصریح کرد: براساس هماهنگی هایی که با این کشور صورت گرفته، امیدواریم شاهد فعالیت جدی و موثر تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ژاپنی در ایران باشیم و این موضوع ظرف سه ماه آینده طبق برنامه ریزی ها، عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: افرادی که تمایل به تولید و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند، می توانند فعالیت خود را آغاز کنند، به این نحو که ما شرکت های تولید کننده ژاپنی که تمایل به همکاری دارند، را رسما اعلام می کنیم، از طرفی افرادی که علاقه مند هستند با طرف ژاپنی ارتباط برقرار کنند، طبق هماهنگی های به عمل آمده می توانند مذاکرات خود را انجام دهند، وزارت بهداشت نیز به عنوان هماهنگ کننده و ناظر زمینه سازی های لازم را به عمل خواهد آورد.
 
 

 

 


نظرات کاربران

اخبار مشابه