adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!
فیلتر های اعمال شده:
    جستجو:
    دسته بندی
    مرتب سازی بر اساس:
    • کرونا لامبدا چیست؟ آنچه باید در مورد این جهش جدید بدانید

      کرونا لامبدا چیست؟ آنچه باید در مورد این جهش جدید بدانید

      مدیرنس
      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ 2068 0

      نوع غیرمعمول کرونا با نام لامبدا به سرعت در آمریکای جنوبی در حال گسترش است. جهش های آن به فریب سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.علائم این سویه چیست؟ آیا از نوع دلتا خطرناک تراست و قابلیت انتقال بیشتری دارد؟

    • آیا نتایج آزمایش سریع کرونا قابل اعتماد است؟

      آیا نتایج آزمایش سریع کرونا قابل اعتماد است؟

      مدیرنس
      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ 2410 0

      دو نوع آزمایش معمولاً برای تشخیص عفونت فعلی سارس کوید (SARS-CoV-2) یا ویروس کرونا ، استفاده می شود. نوع اول آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمر (PCR) است که به آن آزمایش های تشخیصی یا آزمایش های مولکولی نیز گفته می شود. اینها می توانند با تشخیص مواد ژنتیکی ویروس کرونا به تشخیص بیماری کوید کمک کنند. آزمایشات پی سی آر(PCR)  بعنوان استاندارد اصلی برای تشخیص توسط مرکز معتبر کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) در نظر گرفته شده است.

    • تست سریع کرونا در منزل مدیکور، با قابلیت تشخیص امیکرون

      تست سریع کرونا در منزل مدیکور، با قابلیت تشخیص امیکرون

      مدیرنس
      ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ 6284 0

      تست سریع کرونای مدیکور برای تشخیص سریع انواع کرونا از جمله امیکرون در منزل استفاده می شود، استفاده از آن بسیار راحت بوده و تنها در عرض 15 دقیقه و با دقت 97.9% بیماری را تشخیص می دهد.

    • تأثیر کرونا در صنعت تجهیزات پزشکی

      تأثیر کرونا در صنعت تجهیزات پزشکی

      مدیرنس
      ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ 1521 0

      تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی هم از تأثیر همه گیری در امان نمانده اند. مشابه شرکت های دارویی، تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی برای جمع آوری داده های کارآزمایی بالینی به شدت به مراکز بهداشتی درمانی وابسته هستند...

    • تشخیص کرونا با سنسور روی ماسک

      تشخیص کرونا با سنسور روی ماسک

      مدیرنس
      ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ 1175 0

      چنین فناوری ای، جایگزین آزمایش آزمایشگاهی نخواهد شد، اما مطمئناً به نظارت موثر بر ویروس کمک می کند. محققان بر این باورند که هزینه برای انجام این کار به اندازه کافی کم خواهد بود، زیرا تولید هر نوار آزمایش فقط با چند سنت امکان پذیر است.

    • ماسک مخصوص فاصله گذاری اجتماعی

      ماسک مخصوص فاصله گذاری اجتماعی

      مدیرنس
      ۱۱ آبان ۱۳۹۹ 1191 0

      یک شرکت تازه تأسیس ژاپنی ماسکی ساخته است که به مردم امکان می دهد مکالمه کنند در حالی که فاصله آنها 10 متر است ، و همچنین به عنوان مترجم نیز عمل می کند. یک ماسک صورت سنگاپوری دارای سنسورهایی است که دما و سطح اکسیژن خون را کنترل می کند، در حالی که یک شرکت در کره جنوبی ماسک تصفیه کننده هوا ساخته است.

    • سونوگرافی با موبایل در خانه

      سونوگرافی با موبایل در خانه

      مدیرنس
      ۰۸ مهر ۱۳۹۹ 7002 1

      دستگاه پالس ان مور(PulseNmore) یک سونوگرافی از راه دور برای زنان باردار در خانه میباشد. در طول این روزهای کرونایی، بیماران از نظر مراقبت هایی که دریافت میکردند، محدود شده اند زیرا دسترسی به کلینیک ها محدود شده است و بیماران نیز احتیاط کرده و از مراجعه به مراکز درمانی پرهیز میکنند. زنان باردار یک گروه آسیب پذیر هستند و نیاز به مراجعه مکرر به مطب، از جمله دریافت آزمایش های سونوگرافی دارند.

    • ربات نمونه گیر سواپ بینی

      ربات نمونه گیر سواپ بینی

      مدیرنس
      ۰۷ مهر ۱۳۹۹ 1141 0

      شرکت برین نوی (Brain Navi) ربات جدیدی ساخته که آزمایش های سواب بینی یا همان نمونه گیری ها را به طور مستقل انجام می دهد. این ربات با هدایت خودکار و جمع آوری ایمن نمونه های بیمار، به کاهش تماس پرستاران و نمونه گیران با بیماری های بسیار واگیردار کمک میکند. با توجه به بیماری همه گیر کرونا (COVID-19)، شرکت تایوانیBrain Navi ، اخیراً یک ربات جدید برای انجام آزمایش سواب بینی برای جلوگیری از انتقال عفونت، با هدف محافظت از کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و کاهش فشار بر سیستم های بهداشتی ایجاد کرده است.

    • تولید سواب با پرینتر سه بعدی

      تولید سواب با پرینتر سه بعدی

      مدیرنس
      ۰۵ مهر ۱۳۹۹ 1050 0

      در حال حاضر باتوجه به شرایط کرونایی، این وسیله یکی دیگر از تجهیزات پزشکی است که در بسیاری از نقاط جهان موجودی کمی دارد. بنابراین، شرکت های تولید کننده پرینتر سه بعدی در حال توسعه طرح سواب سه بعدی هستند که می تواند به سرعت تولید و به مکان هایی که موجود نیست ارسال شود. البته، تأییدیه و مجوز برای هر وسیله پزشکی ضروری است تا از ایمنی و اثر بخش بودن آن اطمینان حاصل گردد. در همین زمینه شرکت چاپ سه بعدی کربن (Carbon) که در کالیفرنیا مستقر است، به سرعت پاسخ می دهد تا با طراحی، اعتبار سنجی و تولید نمونه

    آخرین ویدیوها

    ویدیو های تجهیزات پزشکی

    آخرین مطالب

    مطالب تجهیزات پزشکی
    متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.