adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!
فیلتر های اعمال شده:
    جستجو:
    مرتب سازی بر اساس:
    • تشخیص فشارخون با فیلمبرداری

      تشخیص فشارخون با فیلمبرداری

      مدیرنس
      ۱۹ آذر ۱۴۰۱ 1345 0

      در دانشگاه استرالیای جنوبی، محققان سیستمی طراحی کردند که به آنها اجازه می دهد فشار خون بیمار را با دوربین اندازه گیری کنند. دوربین از پیشانی بیمارتصویربرداری می کند و به طور خاص روی دو ناحیه تمرکز کرده تا سیگنال های فتوپلتیسموگرافی را دریافت کند،

    • پنج ربات برتر توانبخشی 2022

      پنج ربات برتر توانبخشی 2022

      مدیرنس
      ۰۵ آذر ۱۴۰۱ 1739 0

      ربات‌ها راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای توانبخشی ارائه می‌کنند و به همین دلیل به نظر می‌رسد کلیدی برای آینده فیزیوتراپی و ارتوپدی باشند. برخی از این دستگاه‌های پزشکی پیشگام در نمایشگاه مدیکا 2022 (MEDICA)، در دوسلدورف، آلمان به نمایش گذاشته شدند.

    • جلوگیری از عفونت ایمپلنت های ارتوپدی در بدن

      جلوگیری از عفونت ایمپلنت های ارتوپدی در بدن

      مدیرنس
      ۱۴ مهر ۱۴۰۰ 2796 0

      ایمپلنت های ارتوپدی موجود در معرض خطر عفونت قرار دارند که منجر به عوارض بیمار و جراحی های ریویژن یا مجدد می شود. سطح فلزی اکثر ایمپلنت ها مکانی ایده آل برای رشد میکروبی است و جریان خون کمی برای حمل آنتی بیوتیک ها به محل ایجاد می کند.

    • راهنمای خرید دستگاه رادیوگرافی پرتابل

      راهنمای خرید دستگاه رادیوگرافی پرتابل

      مدیرنس
      ۳۱ تیر ۱۴۰۰ 3678 0

      قیمت دستگاه رادیوگرافی موبایل می تواند از 8000 تا بیش از 400000 دلار باشد و وجود امکانات اضافی باعث افزایش قیمت خرید دستگاه می شود. اگرچه هزینه خرید اولیه یکی از عوامل اصلی در انتخاب محصول است اما خریداران باید مواردی مانند آموزش در محل و گارانتی های طولانی مدت را که در قیمت خرید لحاظ می شوند نیز در نظر بگیرند.

    • راهنمای خرید اتاقک پزشکی از راه دور

      راهنمای خرید اتاقک پزشکی از راه دور

      مدیرنس
      ۲۲ تیر ۱۴۰۰ 2723 2

      اتاقک های پزشکی از راه دور یا تله مدیسین (telemedicine) که به اتاقک های مشاوره از راه دور یا تله بهداشت نیز معروف هستند ، اتاقک های عمومی هستند که بیمار در آنها از راه دور توسط پزشک معاینه می شود. آنها راه حل های کاملی ارائه می دهند که شامل تجهیزات ضروری یک معاینه پزشکی هستند

    • چگونه یک سوزن پزشکی مناسب انتخاب کنیم؟

      چگونه یک سوزن پزشکی مناسب انتخاب کنیم؟

      مدیرنس
      ۰۹ تیر ۱۴۰۰ 1705 0

      سوزن های تزریق داخل وریدی: اجازه تجویز مایع ، اغلب محلول دارویی ، به طور مستقیم در ورید را می دهد. یک تورنیکت یا گارو، ده سانتی متر بالاتر از محل تزریق بسته میشود. تزریق داخل وریدی تأثیر درمانی سریع تری نسبت به تزریق های زیر پوستی ایجاد می کند. آنها همچنین از خطر واکنش با بافت زیرپوستی یا عضلانی جلوگیری می کنند (که در موارد شدید می تواند باعث درد ، ادم یا حتی نکروز شود).

    • راهنمای خرید دستگاه اتوترانسفیوژن

      راهنمای خرید دستگاه اتوترانسفیوژن

      مدیرنس
      ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ 1622 0

      حداقل الزامات عملکردی در دستگاه های تزریق خون اتو ترانسفیوژن به شرح زیر است.توصیه می شود که این دستگاه ها به طور اتوماتیک کار کنند. برخی از سیستم ها ممکن است دارای مد دستی اضافی نیز باشند که این مد اختیاری است...

    • چگونه یک اندوسکوپ مناسب انتخاب کنیم؟

      چگونه یک اندوسکوپ مناسب انتخاب کنیم؟

      مدیرنس
      ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ 2288 0

      اندوسکوپ پزشکی به شما امکان می دهد تا درون یک اندام ، یک مجرای طبیعی یا یک حفره از بدن انسان را به تصویر بکشید. اندوسکوپ ها بسیار متنوع هستند و دانستن برخی از موارد اساسی به شما در انتخاب مناسب ترین نوع آن که پاسخگوی نیاز شما باشد کمک می کند.

    • چگونه یک لیزر پزشکی انتخاب کنیم؟

      چگونه یک لیزر پزشکی انتخاب کنیم؟

      مدیرنس
      ۱۷ دی ۱۳۹۹ 2863 0

      بدیهی است که معیارهای انتخاب لیزر مناسب به کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد. اما این تنها عاملی نیست که باید در نظر بگیرید. در نظر گرفتن هزینه خود دستگاه و همچنین هزینه و زمان لازم برای آموزش درمانگران نیز بسیار مهم است. قراردادهای نگهداری که توسط تولید کننده یا توزیع کننده ارائه می شوند و همچنین قابلیت اطمینان به دستگاه در فرکانس مورد نظر  نیز مهم هستند . مهم است که هزینه و کیفیت را متعادل کنید و هرگز بدون اینکه ابتدا تولید کنندگان مختلف و محصولات آنها را بررسی کنید ، خرید شتابزده انجام ندهید.

    آخرین ویدیوها

    ویدیو های تجهیزات پزشکی

    آخرین مطالب

    مطالب تجهیزات پزشکی
    متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.