adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

مراسم رونمایی از زئومین

مراسم رونمایی از زئومین
۲۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۶۲۸

در سالن پارسه تقریبا 200 نفر از اساتید برجسته کشور در زمینه پوست و زیبایی، متخصصین جراحی پلاستیک، متخصصین راینوپلاستی و ... حضور به هم رسانیدند. پس از مراسم افتتاحیه جناب آقای دکتر شکوهی مدیر عامل هولدینگ، جناب آقای دکتر ثقفی مدیر عامل شرکت مدیسا آرا گستر و نماینده کمپانی MERZ هرکدام شرکت های مربوطه را معرفی نمودند و تیزرهای کوتاه اما جذابی در همین ارتباط پخش گردید.
سپس مراسم رونمایی برگزار شد .پس از استراحت بسیار کوتاه حضار گرد هم آمدند و مراسم تقدیر از استاد گرامی جناب اقای دکتر دولتی انجام شد. در طی این مراسم عکس های قدیمی استاد پخش می شد که بسیار مورد توجه میهمانان واقع گردید.
در خاتمه آقای دکتر واکر متخصص پوست و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه منهایم آلمان در مورد خصوصیات زئومین و برتری آن نسبت به سایر فرمولاسیون ها ی موجود در مارکت سخنرانی کردند.
برنامه با صرف شام و اهدا هدایا خاتمه یافت
در سالن پالاس با حضور اساتید بنام متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و نورولوژی نیز پس از مراسم افتتاحیه، برنامه با پخش تیزر کوتاهی در خصوص معرفی هولدینگ خسرو مدیسا طب و شرکت مدیسا آرا گستر و سخنرانی مدیران عامل هر دو شرکت ادامه یافت.  پس از مراسم رونمایی برنامه با سخنرانی علمی استاد گرامی جناب اقای دکتر غلامعلی شهیدی متخصص نورولوژی  عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و آقای پروفسور درسلر متخصص نورولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه هانوفر آلمان ادامه یافت. در این سخنرانی ها اساتید تجربیات ارزنده خود از درمان بیماران مبتلا به اختلالات حرکتی تحت درمان با بوتولینیوم توکسین را در میان گذاشتند.
در مراسم مدیر عامل کمپانی MERZ  و مدیران ارشد این کمپانی نیز حضور داشتند. این مراسم برای انها نیز بسیار جالب توجه بود و در پایان ابراز داشتند مراسم رونمایی از بوتولینیوم توکسین زئومین با شکوهترین مراسم رونمایی بوده که تا کنون در آن حضور یافته اند.
حضور اساتید محترم متخصص افتخاری دیگر برای گروه شرکت های خسرو مدیسا طب به شمار می آید، از آنجا که هدف اصلی این هولدینگ میزان رضایت مشتریان، بهترین سنگ محک ما در ارزیابی میزان موفقیت ما در حصول اهدافمان و انگزیشی برای ارائه هر چه بهتر خدمات بعد از فروش است.جلب اعتماد پزشکان و افراد جامعه تنها با رسیدن به اهداف فوق الذکر محقق خواهد شد و این اعتماد سرمایه هنگفت ما خواهد بود.


منبع خبر : خسرو مدیسا طب
نظرات کاربران

اخبار مشابه