adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

فراخوان عمومی تامین شماره 02-1403 کیت ها و مصرفی های دستگاه کمی لومینسانس و ELFA

فراخوان عمومی تامین شماره 02-1403 کیت ها و مصرفی های دستگاه کمی لومینسانس و ELFA
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۰
  • ۲۴

فراخوان عمومی تامین کیت ها و مصرفی های دستگاه کمی لومینسانس و ELFA اداره نظارت بر تامین، توزیع و عرضه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: فراخوان عمومی تامین کیت ها و مصرفی های دستگاه کمی لومینسانس مطابق پیوست های 1 با توجه به ضرورت تامین " کیت ها و مصرفی های دستگاه کمی لومینسانس مطابق پیوست های 1 "در سال 1403 و اعطای سیاست های واردات مبتنی بر آن، از کلیه شرکت های فعال در این حوزه دعوت می گردد، در صورت تمایل به تامین کیت ها و مصرفی های دستگاه کمی لومینسانس ، فرم تکمیل شده مشخصات (پیوست 2)، اعلام قیمت و بازه زمانی قابل تحویل را تهیه و در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت، حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 10/02/1403 در پاکت در بسته، به همراه نامه و توسط نماینده شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی تحویل نمایند.لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم:

1- فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق جدول پیوست 2 منحصرا در فرمت Excel و در لوح فشرده CD به صورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت
2- ارائه فرم تعهد پیوست 3 در سربرگ شرکت و بارگزاری در سامانه تعدات پرتال IMED.IR

شرایط:

1. کمترین قیمت ارزی مبنای سیاست دهی تعدادی قرار خواهد گرفت و سیاست تعدادی متناسب با کاهش قیمت ارزی افزایش خواهد یافت.
2. با توجه به اینکه هدف از فراخوان، تامین کالا با کمترین قیمت می باشد تنها پیشنهاداتی مورد بررسی قرار می گیرد که تمامی کیت ها و مصرفی های مندرج در فراخوان را شامل گردد.
3. کیت ها و مصرفی ها باید در زمان رسیدن به گمرک حداقل دو سوم از زمان شلف لایف را دارا باشند.
4. اولویت ارزی بر اساس سیاست های جاری وزارت بهداشت خواهد بود.

نکات:

1. شرکت واردکننده می بایست دارای اطلاعات شناسنامه ای در پرتال imed و ttac باشد.
2. در شرایط برابر شرکت های تولیدکننده و همچنین شرکت های دارای سابقه واردات کالا در اولویت می باشند.
3. شرکت‌هایی که در فراخوان عمومی تامین کالا پذیرفته می شوند، می بایست، حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت کالا را طی نموده و نسبت به واردات حداکثر ظرف مدت 3 ماه اقدام نمایند.
4. از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست، به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالا بصورت فوری می باشد، لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر، فرم تعهدنامه پیوست 3 را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
5. شرکت های منتخب در فراخوان عمومی تامین می بایست ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست 3)، نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و ضمن ارائه گزارش در ابتدای هر ماه از روال و فرآیند تامین کالا، در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند. بدیهی است در صورت کوتاهی در این امر شرکت ملزم به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی ناشی از عدم تامین مناسب کالا خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است در صورت عدم وجود سابقه واردات و اختصاص کد IRC فوریتی، واردات مجدد کالا با نظر اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی قابل انجام خواهد بود.
6. شرکت های منتخب در فراخوان، می بایست پس از تولید و یا ترخیص کالا، کلیه اقلام را با نظارت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و قیمت ریالی مصوب توزیع نمایند.
7. در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان، در پیگیری و تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و از شرکت آنها در فراخوان های بعدی نیز ممانعت بعمل خواهد آمد.
8. اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
9. با توجه به ماهیت کالا و در صورت لزوم، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نسبت به تعیین برگزیدگان متعدد به منظور حصول اطمینان از تامین کالا در کشور اقدام می نماید.
10. در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 350 تماس حاصل فرمایید.

ضمائم:

5726_01.rar


منبع خبر : آیمد
نظرات کاربران

اخبار مشابه

اخبار تجهیزات پزشکی

نمایشگاه های شرکت

متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.