adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

کشف انبار غیرمجاز تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در شیراز

کشف انبار غیرمجاز تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در شیراز
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۰
  • ۱۵۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،دکتر محمدجواد راعی گفت: با اخبار به دست آمده از منابع موثق مبنی بر دپوی تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار در شهر شیراز، تیمی متشکل از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان تجهیزات پزشکی و مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قراردادند و با دستور مقام قضائی، محل مورد نظر تعطیل شده و متهمان برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
او با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم گفت: بیش از 17 میلیارد ریال از انواع تجهیزات مصرفی قاچاق در این بازرسی، کشف و ضبط شد.


دکتر راعی از همه فعالان حوزه تجهیزات پزشکی استان درخواست کرد تا برای دریافت مجوز‌های قانونی لازم و ثبت انبار‌های خود در وبگاه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به نشانی https://imed.ir/ اقدام کنند.
این مقام مسوول در دانشگاه به مردم توصیه کرد تا برای انتخاب و خرید کالا‌های سلامت محور، دقت بیشتری داشته تا از آسیب‌های احتمالی و خرید اشتباه، در امان باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا‌های سلامت محور را از طریق تماس با تلفن 190 در اختیار کارشناسان و بازرسان مجموعه سلامت قرار دهند.


نظرات کاربران

اخبار مشابه

توقف خط تولید یک شرکت دارویی
اخبار تجهیزات پزشکی

نمایشگاه های شرکت

متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.