adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

تولید ۴۰ درصد تجهیزات پزشکی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

تولید ۴۰ درصد تجهیزات پزشکی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان
۱۹ خرداد ۱۴۰۳
  • ۰
  • ۷۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل بهرام عین‌اللهی در آیین افتتاح طرح‌های درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: اصلی‌ترین مسئله استان اردبیل در حوزه بهداشت و درمان، کمبود تخت درمانی بیمارستان است و بر اساس قانون، کلیه تخصیص‌های پزشکان و پرستاران، تجهیزات بیمارستانی منوط به تخت درمانی است. وی افزود: در دولت سیزدهم به ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی مسئله کمبود جدی تخت درمانی استان اردبیل به شکل ویژه بررسی شد و مورد توجه قرار گرفت و طرح بیمارستان نجف زاده که عملیات اجرایی آن در سالیان گذشته آغاز شده بود و درصد پیشرفت فیزیکی حداقلی داشت، در دولت فعلی، جلسات و اعتباراتی برای آن تخصیص یافت و اکنون  طرح پیشرفت مناسبی دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توجه ویژه دولت جهت رفع کمبود تخت درمانی استان اردبیل گفت: دومین پروژه بزرگ بیمارستانی استان اردبیل با ظرفیت یک هزار و 40 تخت خواب است که در دولت فعلی جانمایی و عملیات اجرایی پروژه آغاز شده و در آینده تاثیرات بسیار مهمی در حوزه بهداشت و درمان استان خواهد داشت. عین‌اللهی تصریح کرد: طی دولت سیزدهم در استان اردبیل، راه اندازی دو مرکز تخصصی در حوزه سرطان، افزایش شرکت‌های دانش بنیان بهداشت و درمان به 4 مجموعه، جذب 26 دانشجویی بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی و نصب تعدادی تجهیزات مدرن در حوزه درمانی در سطح استان انجام شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت سیزدهم، شهید آیت الله رئیسی تاکیدات ویژه مبنی بر اقدامات مهم و اساسی در حوزه بهداشت و درمان داشتند و بر همین اساس درمان رایگان کودکان زیر 7 سال که یک برهه بسیار مهم در شناسایی بیماری است در کل کشور در دستور کار قرار گرفت و این مسئله به شکل واقعی در سطح کشور اجرایی شد.


اخبار مشابه

اخبار تجهیزات پزشکی

نمایشگاه های شرکت

متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.