adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

پنجاه و چهارمین کنگره انجمن دندان پزشکی ایران ( کنگره ی دکتر نواب ) زمان: 19-16 اردیبهشت 1393

پنجاه و چهارمین کنگره انجمن دندان پزشکی ایران ( کنگره ی دکتر نواب ) زمان: 19-16 اردیبهشت 1393
۱۰ شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • ۱۱۰۰

رئیس پنجاه و چهارمین کنگره انجمن دندان پزشکی ایران دکتر سید حسین مرتضوی ، با اشاره به حضور تعدادی از مسئولان کشوری در افتتاحیه بزرگ‌ترین کنگره دندان پزشکان کشور اظهار کرد: این کنگره با حضور 8000 شرکت کننده و 20 سخنران مدعو از کشورهای آمریکا، ژاپن، سوئیس، آلمان، ایتالیا و کره و همچنین 30 سخنران مدعو از اساتید برجسته کشور و همچنین ارائه ی بیش از 150 مقاله علمی به دعوت برگزارکنندگان کنگره از اساتید مطرح و برجسته، به صورت سخنرانی در 6 سالن مجزا برگزار شد.

وی همچنین افزود: در این کنگره برای نخستین بار از کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا، فیلیپین، سریلانکا، هند و نیز از کشورهای همسایه همچون تاجیکستان، افغانستان، عراق و دو کشور عربی دندان پزشکانی شرکت کردند.

برگزاری کارگاه‌های جراحی زنده و آموزش‌های نوینجهت رشد و اشاعه ی علم دندانپزشکی از جمله برنامه‌های علمی در نظر گرفته شده در این کنگره برای دندانپزشکان بود.

شرکت آرا صبا طب به عنوان شرکت تخصصی دندانپزشکی از گروه شرکت های خسرو مدیسا طب و به عنوان نماینده ی انحصاری  کمپانی Astra Tech (Dentsply Impant)  جدیدترین محصولات خود را در زمینه ی دندانپزشکی در نمایشگاه جانبی این کنگره  به نمایش گذاشت.


منبع خبر : خسرو مدیسا طب
نظرات کاربران

اخبار مشابه

اخبار تجهیزات پزشکی
شرکت خسرو مدیسا طب ۰۲۱۴۱۷۳۵
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.