adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث
۱۰ شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • ۱۰۴۶

مکان: محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ـ ایران مِد ـ ایران لب (تجهیـزات پزشکی ، دندانپزشکی  ، آزمایشگاهی ، صنایع دارویی و خدمات سلامت)  از 25 لغایت 28 اردیبهشت ماه 1393 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه که دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در منطقه بعد از نمایشگاه «عرب هلث» به شمار می رود، با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سه انجمن و دو اتحادیه شامل انجمن های صنفی تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی و انجمن متخصصان مهندسی پزشکی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی و اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی برگزار می شود.

بنا به پیش بینی ها ،این رخداد که با حضور بخش صنعت، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد با رشد 25 درصدی شرکت کنندگان روبرو خواهد بود و دو حوزه «سلامت الکترونیک» (ای هلث) و توریسم درمانی برای نخستین باردراین نمایشگاه  شرکت خواهند داشت.

هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر ارائه آخرین دستاوردها به عنوان یک نمایشگاه بین المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، ارتقای توانمندی های خارجی و تولیدات داخلی از طریق عرضه محصولات مختلف در این حوزه است .

گروه شرکت های خسرو مدیسا طب امسال نیزبه رسم سالیان گذشته ، با حضور فعال در این نمایشگاه ، جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات و فن آوری های بیمارستانی و پزشکی را به معرض دید  متخصصین و بازدیدکنندگان محترم گذاشت.


منبع خبر : خسرو مدیسا طب
نظرات کاربران

اخبار مشابه

اخبار تجهیزات پزشکی
شرکت خسرو مدیسا طب ۰۲۱۴۱۷۳۵
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.