adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

ثبت اطلاعات مالیکیت مکانی انبارهای شرکت‌های توزیع کننده در سامانه تیتک

ثبت اطلاعات مالیکیت مکانی انبارهای شرکت‌های توزیع کننده در سامانه تیتک
۱۹ خرداد ۱۴۰۳
  • ۰
  • ۷۵

با سلام و احترام

به منظور عمل به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیرو ابلاغیه ­های شماره 139191/664/د مورخ 14/12/1398، شماره 44752/655 مورخ 26/05/1398، شماره 56029/664/د مورخ 31/06/1398 و شماره 17828/664/ مورخ 27/02/1399، در خصوص لزوم ثبت اطلاعات تبادلات مالکیتی و مکانی فرآورده­ ها، بدینوسیله به اطلاع می­رساند تمامی شرکت­های توزیع‌کننده می ­بایست نسبت به ثبت اطلاعات انبار­های خود در سامانه رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت (TTAC) و دریافت کد GLN مطابق با روال ذیل در اسرع وقت اقدام نمایند.

راهنما:

  برای ثبت اطلاعات مکانی خود به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

-  https://ttac.ir/
-   از طریق لینک «برای دسترسی به صفحه قبلی سامانه از این لینک استفاده کنید» وارد صفحه قدیم سامانه شوید. (https://old.ttac.ir/)             
-   سامانه ثبت اشخاص حقوقی و حقیقی  را انتخاب نمایید.
-       پس از ورود به صفحه (با کاربری مدیرعامل) از منوی سمت راست اطلاعات شعب را انتخاب نموده و در قسمت دفتر مرکزی کلید افزودن را زده و اطلاعات انبارهای خود را در فیلدهای قابل نمایش ثبت نمایید.
توجه: شرکت­های توزیع کننده سراسری و استانی که تا کنون در سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت­ نام نکرده­ اند، ابتدا می‌بایست نسبت به ثبت ­نام به عنوان شرکت حقوقی اقدام نمایند.

هم‌چنین شایان ذکر است اصناف تجهیزات پزشکی تا آماده­ سازی بستر لازم در سامانه TTAC، کماکان در سامانه IMED نسبت به درج اطلاعات و یا به‌روزرسانی آن اقدام نمایند.


اخبار مشابه

اخبار تجهیزات پزشکی

نمایشگاه های شرکت

متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.