adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

استاندارد کفپوش برای محیطهای ورزشی - کفپوش های داخل سالن چند منظوره - ویژگیها INSO-16846

استاندارد کفپوش برای محیطهای ورزشی - کفپوش های داخل سالن چند منظوره - ویژگیها INSO-16846
۲۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۵۶۷

پیش گفتار

استاندارد "کفپوش برای محیطهای ورزشی - کفپوش های داخل سالن چند منظوره - ویژگیها" که پیش نویس آن در کمیسیون های مربوط توسط مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران / سازمان تهیه و تدوین شده و در ادامه سیصد و نود و پنجمین اجلاس کمیته ملی استاندارد مهندسی پزشکی مورخ 92 / 4 / 18 مورد تصویب قرار گرفته است، اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مصوب بهمن ماه 1371، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدیدنظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدیدنظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین، باید همواره از آخرین تجدیدنظر استاندارد های ملی استفاده کرد.

منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته به شرح زیر است:

BS EN 14904: 2006, Surfaces for sports areas-Indoor surfaces for multi-sports use- Specification

مقدمه

ضرورت تدوین این استاندارد بر اساس اهمیت تاثیر کفپوش ورزشی برسلامت فرد ورزشکار و عملکرد فعالیت ورزشی می باشد. این استاندارد تنها به ارزیابی کفپوش های ورزشی چند منظوره سالنی پرداخته و الزامات ویژه کمی و کیفی در مورد کفپوش های ورزشی فضای باز لحاظ نشده است و توصیه می شود برای ارزیابی کفپوش های ورزشی ویژه فضاهای روباز به استاندارد 14877 EN مراجعه کنید.

هدف و دامنه کاربرد

هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگی های کفپوش های ورزشی ویژه اماکن سرپوشیده چند منظوره می باشد. این استاندارد همچنین برای کلیه سیستم های اجرایی کفپوش های ورزشی داخل سالن (سیستم های پیش ساخته یا رول، سیستم های اجرا در محل و سیستم هایی شامل ترکیبی از هردو) کاربرد دارد. به علاوه این استاندارد ارزیابی انطباق محصولات را با الزامات مطرح شده، فراهم می آورد.

ادامه این استاندارد را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.


منبع محتوا : سازمان ملی استاندارد
نظرات کاربران

مقالات مشابه

 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.