adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

استاندارد میکروسکوپ ها- فواصل تصویری مرتبط با صفحات مرجع مکانیکی - قسمت ۲: سامانه های نوری اصلاح شده در بینهایت INSO-17705-2

استاندارد میکروسکوپ ها- فواصل تصویری مرتبط با صفحات مرجع مکانیکی - قسمت ۲: سامانه های نوری اصلاح شده در بینهایت INSO-17705-2
۳۰ مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۶۶۲

پیش گفتار

استاندارد «میکروسکوپ ها- فواصل تصویری مرتبط با صفحات مرجع مکانیکی - قسمت 2: سامانه های نوری اصلاح شده در بینهایت» که پیش نویس آن در کمیسیون های مربوط تهیه و تدوین شده و در پانصد و سی و هفتمین اجلاس کمیته ملی استاندارد مهندسی پزشکی مورخ 1394 / 11 / 24 مورد تصویب قرار گرفته است ، اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، مصوب بهمن ماه 1371 ، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود .

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدیدنظر در کمیسیون فنی مربوط مورد یادآوری قرار خواهد گرفت . بنابراین، باید همواره از آخرین تجدیدنظر استانداردهای ملی استفاده کرد.

منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته به شرح زیر است:

- Imaging distances related to mechanical reference planes, Part ISO9345-2:2014, Microscopes — Imaging distances related to me 2: Infinity-corrected optical systems

مقدمه

این استاندارد، الزامات فواصل تصویری شیئیها، چشمی ها و فاصله کانونی عدسی های لوله "معمولی" میکروسکوپ های دارای سامانه نوری اصلاح شده برای بی نهایت را تعیین می کند.

هدف و دامنه کاربرد

هدف از تدوین این استاندارد، تعیین فواصل تصویری شیئیها، چشمی ها و فاصله کانونی عدسی های لوله "معمولی" میکروسکوپ های دارای سامانه نوری اصلاح شده برای بی نهایت می باشد.

یادآوری - اغلب از یک ترکیب خاص از چشمی، شیئی و عدسی لوله برای تصحیح بیراهی ها استفاده می شود. بنابراین ترکیب یک شیئی از یک تولید کننده وعدسی لوله یا چشمی از یک تولید کننده دیگر، حتی اگر با این استاندارد مطابقت داشته باشد، می تواند خطاهایی در بزرگنمایی و ایا در عملکرد اپتیکی ایجاد نماید. 

ادامه این استاندارد را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.


منبع محتوا : سازمان ملی استاندارد
نظرات کاربران

مقالات مشابه

 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.