adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

استاندارد پینت بال - آموزش نکات ایمنی به بازیکن پینت بال - آیین کار INSO-18714

استاندارد پینت بال - آموزش نکات ایمنی به بازیکن پینت بال - آیین کار INSO-18714
۰۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۹۷۰

پیش گفتار

استاندارد "پینت بال - آموزش نکات ایمنی به بازیکن پینت بال - آیین کار" که پیش نویس آن در کمیسیون های مربوط توسط شرکت مهندسی امواج برق پایدار تهیه و تدوین شده است و در چهارصد و شصت و یکمین اجلاس کمیته ملی استاندارد مهندسی پزشکی مورخ 1393 / 06 / 25 مورد تصویب قرار گرفته است، اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مصوب بهمن ماه 1371، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین، باید همواره از آخرین تجدیدنظر استانداردهای ملی استفاده کرد.

منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته به شرح زیر است:

ASTM F2801: 2011, Standard Practice for Paintball Player Safety Briefing

مقدمه

این استاندارد اطلاعات ایمنی را به برگزار کننده های بازی پینت بال ارائه می کند. از آن اطلاعات می توان برای تفهیم هر شرکت کننده قبل از هر بازی پینت بال استفاده کرد. اگر اطلاعات اساسی به دست آید که نیاز به تجدید نظر الزامات موجود یا اضافه کردن الزامات جدید را توجیه کند، این استاندارد بازنگری خواهد شد.

هدف و دامنه کاربرد

1 - 1 هدف از تدوین این استاندارد، تعیین الزامات ایمنی اساسی است که توصیه می شود قبل از شروع هر بازی، به هر یک از شرکت کنندگان بازی پینت بال به درستی آموزش و آگاهی داده شود.

2 - 1 این استاندارد، قواعدی برای رفتار شخص تعیین می کند که می تواند بر روی ایمنی افرادی که در نزدیکی تفنگ پینت بال یا مخزن گاز پیشران قرار دارند، موثر باشد.

3 - 1 این استاندارد، شامل رفتاری است که باید توسط تمامی افرادی که درون یا در نزدیکی محلی که پینت بال در آن بازی می شود یا گلوله های پینت بال در آن شلیک می شوند، رعایت شود. این استاندارد همچنین روش های استفاده از تجهیزات ایمنی مرتبط با بازی پینت بال یا عملیات شلیک گلوله پینت بال را در بر می گیرد. در تمام مدت زمان استفاده از تفنگ پینت بال باید از این موارد پیروی کرد.

4 - 1 این استاندارد، ابزاری مفید برای برگزار کنندگان بازی پینت بال است، ولی علاوه بر آن باید از استاندارد ملی ایران شماره 18711 "آیین کار فعالیت در زمین پینت بال " نیز پیروی شود.

ادامه این استاندارد را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.


منبع محتوا : سازمان ملی استاندارد
نظرات کاربران

مقالات مشابه

 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.