adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

استاندارد تجهیزات ورزشی- تفنگ (نشانه رو) گلوله سرعت پایین ویژگی ها INSO-18716

استاندارد تجهیزات ورزشی- تفنگ (نشانه رو) گلوله سرعت پایین ویژگی ها INSO-18716
۰۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۷۷۷

پیش گفتار

استاندارد تجهیزات ورزشی- تفنگ (نشانه رو) گلوله سرعت پایین ویژگی ها" که پیش نویس آن در کمیسیون های مربوط توسط شرکت مهندسی امواج برق پایدار تهیه و تدوین شده است و در چهارصد و شصت و سومین اجلاس کمیته ملی استاندارد مهندسی پزشکی مورخ 1393 / 06 / 26 مورد تصویب قرار گرفته است، اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مصوب بهمن ماه 1371، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین، باید همواره از آخرین تجدید نظر استانداردهای ملی استفاده کرد.

منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته به شرح زیر است:

ASTM F2574: 2006(2010), Standard Specification for Low Velocity Projectile Marker

هدف و دامنه کاربرد

هدف از تدوین این استاندارد، تعیین ویژگی های تفنگ گلوله سرعت پایین (که در این استاندارد با عنوان تفنگ LVP معرفی می شود) می باشد. این تفنگ به وسیله انرژی آزادشده از هوای فشرده، گاز فشرده یا ترکیبی از آنها، گلوله سرعت پایین ساخته شده از ماده ارتجاعی (در این استاندارد، مطابق استاندارد ملی ایران شماره 18715 تحت عنوان گلوله LVRM معرفی می شود) را با سرعتی که از ft / s ) 53٫34 m / s 175) تجاوز نکند، به پیش می راند.

گلوله های LVRM از مواد ارتجاعی ساخته شده اند و قطر آنها کمتر از in ) 20 mm 0٫7871) و بیشتر از in ) 30 mm 1٫18) نمی باشد. سختی گلوله LVRM نباید بیشتر از 00 Shore 75 باشد. وزن گلوله LVRM نباید از 400 گرم تجاوز کند.
3 - 1 مقادیر بیان شده در واحدهای SI باید به عنوان استاندارد در نظر گرفته شوند. مقادیر ارائه شده درون پرانتزها تنها جهت اطلاع ذکر شده اند.

یاد آوری - نماد نیرو بر حسب پوند به صورت های lbc ، lb ap و lbf می باشد.

4 - 1 هشدار پیشگیرانه زیر تنها به بخش روش آزمون ارائه شده در بند 8 این استاندارد مربوط می شود: این استاندارد، تمام موارد ایمنی را بیان نمی کند. بنابراین وظیفه کاربر استاندارد است تا قبل از استفاده، موارد ایمنی و اقدامات بهداشتی مناسب را تامین و محدودیت های اجرایی آن را مشخص نماید. 

ادامه این استاندارد را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.


منبع محتوا : سازمان ملی استاندارد
نظرات کاربران

مقالات مشابه

 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.