adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

استاندارد محافظ های شنوایی - الزامات کلی- قسمت ۳: گوشیهای حفاظتی متصل به کلاه ایمنی صنعتی INSO-18611-3

استاندارد محافظ های شنوایی - الزامات کلی- قسمت ۳: گوشیهای حفاظتی متصل به کلاه ایمنی صنعتی INSO-18611-3
۰۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۶۸۹

پیش گفتار

استاندارد " محافظ های شنوایی - الزامات کلی- قسمت 3: گوشیهای حفاظتی متصل به کلاه ایمنی صنعتی" که پیش نویس آن در کمیسیون های مربوط توسط شرکت زرگستر روبینا تهیه و تدوین شده و در چهار صد و چهل و یکمین اجلاس کمیته ملی استاندارد مهندسی پزشکی مورخ 1393 / 03 / 25 مورد تصویب قرار گرفته است ، اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مصوب بهمن ماه 1371 ، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت . بنابراین، باید همواره از آخرین تجدیدنظر استانداردهای ملی استفاده کرد.

منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته به شرح زیر است:

BS EN 352-3:2002, Hearing Protectors – General requirements Part 3: Ear-Muffs attached to an industrial safety helmet

مقدمه

به دلیل این که یک مدل از گوشی های حفاظتی که جهت اتصال روی کلاه ایمنی صنعتی طراحی شده، می تواند روی تعدادی از کلاه های ایمنی با مدل ها و اندازه های متعدد نصب شود. كلية الزامات، برای گوشی های حفاظتی نصب شده روی یکی از مدل ها و اندازه های کلاه ایمنی مشخص شده ترکیب اصلی) به کار می رود، و یک مجموعه خلاصه شده از الزامات، روی همان مدل از گوشی های حفاظتی که روی کلاه های ایمنی با مشخصات و اندازه های مشخص دیگر نصب می شوند ( ترکیب های تکمیلی) به کار برده می شود. لازم است که اطلاعات مربوط به دامنه مدل های کلاه ایمنی که به همراه گوشی های حفاظتی آزمون شده و ترکیب آنها که با این استاندارد در توافق است، در دسترس باشد.

در این الزامات جنبه های ارگونومی با در نظر گرفتن تاثیر متقابل بین استفاده کننده، وسیله و محیط کاری احتمالی که وسیله در آن مورد استفاده قرار گرفته، به حساب آمده است ( به استاندارد 458 BS EN مراجعه شود).

هدف و دامنه کاربرد

هدف از تدوین این استاندارد، تعیین الزامات برای ساخت، طراحی، عملکرد، نشانه گذاری و اطلاعات کاربر برای گوشی های حفاظتی نصب شده روی کلاه ایمنی مطابق با استاندارد ملی ایران شماره 14196 روی کلاه ایمنی صنعتی می باشد.

این استاندارد، یک مجموعه الزامات فیزیکی و صوتی را برای گوشی های حفاظتی زمانی که به کلاه ایمنی با مدل (ها) و اندازه(های) مشخص نصب شده، را فهرست می کند. این استاندارد به ویژه، میرایی صوتی گوشی های حفاظتی نصب شده روی کلاه ایمنی را که مطابق با استاندارد 1-24869 BS EN اندازه گیری شده، را تعیین می کند.

این استاندارد برای گوشی های حفاظتی کاربرد دارد.

ادامه این استاندارد را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.


منبع محتوا : سازمان ملی استاندارد
نظرات کاربران

مقالات مشابه

 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.