adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

ونتیلاتور یک کیلویی مجوز FDA گرفت

ونتیلاتور یک کیلویی مجوز FDA گرفت
۲۰ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۵۲۵

اینوویتک (Inovytec)، یک شرکت اسرائیلی، برای فروش ونتیلاتور فوق سبک خود به نام ونتی اسپارو (Ventway Sparrow)، در ایالات متحده موفق به اخذ مجوز از FDA شده است. وزن این دستگاه فقط 2.2 پوند (1 کیلوگرم)، شامل باتری داخلی، و یک نمایشگر کوچک، می توان آنها را تقریباً در هرجایی که به پشتیبانی ونتیلاتورنیاز باشد، استفاده کنید. دستگاه ونتی اسپارو از تهویه تهاجمی و غیرتهاجمی پشتیبانی می کنند و برای مدیریت بیماران با وزن بیش از 5 کیلوگرم طراحی شده است.

به لطف توربین داخلی و باتری، دستگاه به اکسیژن خارجی نیاز ندارد و می تواند تا 4.5 ساعت بدون منبع تغذیه خارجی کار کند. همان توربین مورد استفاده برای رساندن اکسیژن، وظیفه خنک کردن خود دستگاه را نیز انجام میدهد.  دستگاه تقریباً بدون تعمیر و نگهداری است و فقط  به جایگزینی دوره ای فیلترها نیازمند است.
یک حالت اختیاری شروع سریع در در این ونتیلاتور وجود دارد که به پزشکان امکان می دهد تا پس از انجام سه کلیک در مدت زمان پنج ثانیه عمل ونتیلاسیون را انجام دهند.

ونتیلاتور یک کیلویی مجوز FDA گرفت

سه نسخه از دستگاه ونتی اسپارو (Ventway Sparrow) در دسترس هستند و طبق گفته شرکت سازنده، در اروپا، کانادا و استرالیا در حال حاضر قابل فروش میباشند.

ونتی اسپارو ای ام اس ( Ventway Sparrow EMS) : با بهره گیری از توربین داخلی و وزن سبک و اندازه کوچک، ونتیلاسیون را در هرجایی از جمله آمبولانس های زمینی یا هوایی میتوان انجام داد.
ونتی ام ال آی استاندارد (Ventway MIL Standard): یک ونتیلاتور  تاکتیکی به سبک نظامی و مقاوم میباشد که در ارتفاعات حداکثر 25000 فوت، میتواند کار کند و سازگار با دید در شب است.
ونتی ام آر آی (Ventway MRI): سازگار با دستگاه MRI و ساخته شده برای استفاده در بیمارستان است، البته از آن می توان در بخش های ICU و بخش اورژانس و همچنین جراحی ها، اتاق های ریکاوری و برای انتقال بیمار نیز استفاده کرد.


منبع محتوا : اختصاصی مدیرنس
نظرات کاربران

مقالات مشابه

کنترل دیابت با تلفن هوشمند
ماسک تصفیه کننده هوا LG
ماسک تصفیه کننده هوا LG
۱۰۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
معرفی دستگاه ولو باکس
معرفی دستگاه ولو باکس
۷۲۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
معرفی دستگاه آلارم گازهای طبی
معرفی دستگاه آلارم گازهای طبی
۳۶۵۰ ۰۵ فروردین ۱۳۹۷
معرفی دستگاه آتلت گازهای طبی
معرفی دستگاه آتلت گازهای طبی
۱۰۸۶۷ ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
معرفی کنسول بالای تخت بیمار
معرفی کنسول بالای تخت بیمار
۶۰۶۲ ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.