adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

تخت وایرلس استراکر- دارای چرخ پنجم موتوردار

تخت وایرلس استراکر- دارای چرخ پنجم موتوردار
۰۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۸۸۱

شرکت استراکر (Stryker) از تخت بیمارستان بی سیم با قابلیت مانیتورینگ هوشمند رونمایی میکند.

استرایکر اعلام کرده که تخت بیمارستانی کاملاً بی سیم (Wireless) جدیدی را تولید کرده که علاوه بر رعایت استاندارد تختخواب های بیمارستانی دارای تعدادی از ویژگی های هوشمند مانیتورینگ بیمار است. محصولات سری پروکیوتی (ProCuity)، در واقع یک سری از تخت های بیمارستانی است که دارای قابلیت های مختلف، برای به حداقل رساندن سقوط بیمار، کمک به پزشکان برای مانیتورینگ موثر بر بیماران خوابیده و حفظ اتصال در هنگام حرکت تخت میباشد و به همین منظور ساخته شده است.

تخت های ProCuity شامل فناوری ایمن اتصال استراکر (Stryker’s Secure Connect) هستند که راه کاری بی سیم برای اتصال به سیستم های احظار پرستار را فراهم می کند. هنگام متصل بودن به شبکه، پارامترهایی مانند پوزیشن و موقعیت تخت از جمله موقعیت ریل های جانبی، آلارم های خروج و حرکت را به سیستم های اطلاعات بیمارستان ارسال میکند، به طوری که می توان وقایع مهم را مشاهده و ثبت کرد.

بیماران میتوانند از درگاه USB و جای مخصوص نگهداری وسایل الکترونیکی که در تخت تعبیه شده بهره مند شوند، تا بتوانند از تلفن همراه و تبلت های خود بدون نگرانی در مورد شارژ و محل نگهداری دستگاه ها استفاده کنند.

تخت بیمارستانی استراکر

جسیکا ماتیسون (Jessica Mathieson) میگوید: ایمنی بیمار اساس هر کاری است که در استرایکر (Stryker) انجام می دهیم. با افزایش نرخ دقت در کنار افزایش تقاضا برای تخت های بیمارستانی، همراه با چالش سقوط از تخت، باعث شد تا ما به دنبال یافتن یک راه حل برای افزایش پاسخگویی خود به برخی از مهمترین چالش های مراکز بهداشتی درمانی باشیم.
وی افزود: با استفاده از سابقه طولانی ما در نوآوری، سری پروکیوتی (ProCuity) اوج سال ها تحقیق و بازخورد گسترده از پرستاران و سایر متخصصان مراکز بهداشتی برای ایجاد یک راه حل فوق العاده در تخت های بیمارستانی است که برای بهبود نتایج بیمار و کمک به پرستاران برای سال های آینده طراحی شده است.

تخت ها در فاصله 11.5 اینچی یا 29.2 سانتیمتری از سطح زمین قرار گرفته اند که ارتفاع آنها برای تخت های بیمارستانی بسیار کم بوده و در زمره تخت های بیمارستانی بسیار کم ارتفاع قرار میگیرند. ریل های کمکی جانبی به بیماران کمک می کند تا به راحتی به تخت وارد و خارج شوند، هنگامی که ریل ها بالا می روند احتمال افتادن و برخورد با سایر تجهیزات پزشکی کنار تخت به حداقل میرسد.

برای مانیتورینگ بیماران، سری پروکیوتی (ProCuity) به فناوری لودسل (load cell) متکی است تا وزن بیمار را اندازه گیری کرده و در صورت حرکت یا موقعیت غیرمعمول یا اینکه بیمار کاملاً از تخت خارج شده باشد، به پزشکان اطلاع دهد.

مدل های بالاتری از سری تخت های بیمارستانی پروکیوتی (ProCuity)  استراکر وجود دارد که شامل چرخ پنجم مجهز به موتور میباشد تا به وسیله این چرخ مانند وسیله نقلیه موتوری درون بیمارستان جا به جا و هدایت شود. حتی ترمزهای برقی نیز وجود دارد که به حفظ ایمنی کمک می کند.

شاید به زودی لیگ مسابقات تخت های بیمارستانی در بیمارستان های سراسر کشور (آمریکا) تشکیل شود.


منبع محتوا : اختصاصی مدیرنس
برچسب ها:
نظرات کاربران

مقالات مشابه

کنترل دیابت با تلفن هوشمند
ماسک تصفیه کننده هوا LG
ماسک تصفیه کننده هوا LG
۱۰۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
معرفی دستگاه ولو باکس
معرفی دستگاه ولو باکس
۷۱۹۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
معرفی دستگاه آلارم گازهای طبی
معرفی دستگاه آلارم گازهای طبی
۳۶۴۸ ۰۵ فروردین ۱۳۹۷
معرفی دستگاه آتلت گازهای طبی
معرفی دستگاه آتلت گازهای طبی
۱۰۸۳۴ ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
معرفی کنسول بالای تخت بیمار
معرفی کنسول بالای تخت بیمار
۶۰۴۷ ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.