adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

استاندارد پینت بال - فعالیت در زمین پینت بال - آیین کار INSO-18711

استاندارد پینت بال - فعالیت در زمین پینت بال - آیین کار INSO-18711
۰۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۶۴۳

پیش گفتار

استاندارد "پینت بال - فعالیت در زمین پینت بال - آیین کار" که پیش نویس آن در کمیسیون های مربوط توسط شرکت مهندسی امواج برق پایدار تهیه و تدوین شده است و در چهارصد و شصت و یکمین اجلاس کمیته ملی استاندارد مهندسی پزشکی مورخ 1393 / 06 / 25 مورد تصویب قرار گرفته است، اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مصوب بهمن ماه 1371، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین، باید همواره از آخرین تجدید نظر استانداردهای ملی استفاده کرد.

منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته به شرح زیر است:

ASTM F1777: 2012, Standard Practice for Paintball Field Operation

مقدمه

در این استاندارد، روش های اجرایی اولیه برای بهره برداری از زمین بازی پینت بال گردآوری شده است. کمک رسانی به متصدیان زمین پینت بال در راستای داشتن یک کسب و کار ایمن از اهداف این استاندارد می باشد. مشابه سایر فعالیتهای فیزیکی، در بازی پینت بال نیز احتمال بروز جراحت وجود دارد. هیچ روش اجرایی وجود ندارد که بتواند مانع بروز کلیه جراحتها شود، به خصوص زمانی که بازیکنان پینت بال از دستورالعمل های ایمنی پیروی نمی کنند. در نهایت، در صورتی که تمام نکات ایمنی و استانداردهای مربوط به بازی پینت بال توسط برگزار کننده بازی، در زمین رعایت شده باشد و با این وجود جراحتی ناشی از سهل انگاری بازیکن پینت بال به وجود آید، مسئولیت آن بر عهده بازیکن پینت بال است. این استاندارد در نظر دارد تا از طریق استانداردسازی بهره برداری عملی، منجر به ارتقای ایمنی فعالیت در زمین پینت بال شود.

هدف و دامنه کاربرد

هدف از تدوین این استاندارد، تعیین حداقل الزامات ایمنی برای فعالیت در زمین های بازی پینت بال و فراهم نمودن حداقل الزامات ایمنی برای مواد خاص و روش های اجرایی مورد نیاز می باشد.

ادامه این استاندارد را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.


منبع محتوا : سازمان ملی استاندارد
نظرات کاربران

مقالات مشابه

 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

جدیدترین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی

همه شرکت های تجهیزات پزشکی

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.