adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!

تشخیص کرونا با سنسور روی ماسک

تشخیص کرونا با سنسور روی ماسک
۰۴ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • ۱۱۷۶

نفس ما بسیاری از نشانگرهای زیستی را شامل می شود، از جمله به طور بالقوه مواردی که نشان دهنده وجود عامل ویروس کرونا است. افراد آلوده به ویروس مستعد بازدم پروتئاز هستند، آنزیم هایی که تجزیه پروتئین ها را سرعت می بخشند و مربوط به این ویروس جدید میباشند. این امر محققان دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو را بر آن داشته است تا حسگر پوشیدنی ای را توسعه دهند که بتواند به ماسک ها متصل شود و وجود این پروتئازها و در نتیجه ویروس کرونا را تشخیص دهد.

جسی جوکرست، استاد مهندسی نانو در UC سن دیگو، که محقق اصلی این پروژه است، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "از بسیاری جهات، سنسورماسک ها برای دنیای فعلی ما عالی هستند. ما از آنچه که بسیاری از افراد در حال حاضر پوشیده اند، استفاده می کنیم و آنها را دوباره مورد استفاده قرار می دهیم، بنابراین می توانیم به سرعت و به راحتی عفونت های جدید را شناسایی کرده و از جوامع آسیب پذیر محافظت کنیم.

تشخیص کرونا با سنسور روی ماسک

اگر به دنبال کالای پزشکی یا تجهیزات پزشکی هستند و میخواهید بدانید که چه برندهایی در بازار هستند و کدام شرکت ها آن وسیله را دارند از نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیرنس بازدید و محصولات تجهیزات پزشکی بازار را ببینید.

این سنسور که در مرحله کامل شدن است، از نواری شبیه تست بارداری با محفظه بسته کوچک تشکیل شده است. سطح نوار ذرات را از بازدم جمع می کند. هر زمان که کاربر نیاز به آزمایش داشت، به سادگی بسته قرص مانند را فشار میدهد و به این ترتیب، نانوذرات خاصی را با پروتئازهایی که ممکن است در سطح نوار وجود داشته باشند مخلوط می کند. تغییر رنگ، نشان دهنده وجود پروتئازها و در نتیجه ویروس است.


چنین فناوری ای، جایگزین آزمایش آزمایشگاهی نخواهد شد، اما مطمئناً به نظارت موثر بر ویروس کمک می کند. محققان بر این باورند که هزینه برای انجام این کار به اندازه کافی کم خواهد بود، زیرا تولید هر نوار آزمایش فقط با چند سنت امکان پذیر است.

جوکرست اضافه کرد: به این فکر کنید که این وسیله یک رویکرد نظارتی است، شبیه داشتن دتکتور دود در خانه. هر روز در پس زمینه می ماند و اگر شروع به کار کند، می دانید که مشکلی وجود دارد و آن زمانی است که با آزمایش پیچیده تری به بررسی آن می پردازید. ما می خواهیم این هزینه برای آزمایش روزانه به اندازه کافی مقرون به صرفه باشد.


نظرات کاربران

مقالات مشابه

تقابل کرونا و بیماری ایدز
تقابل کرونا و بیماری ایدز
۱۰۴۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
قیمت واکسن کرونا شرکت مدرنا
قیمت واکسن کرونا شرکت مدرنا
۱۳۵۸ ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
 دوره های آموزشی کاربردی بازرگانی تجهیزات پزشکی

آخرین محصولات

همه محصولات تجهیزات پزشکی

شرکت های مرتبط

شرکت های بیشترvvv

آخرین ویدیو ها

همه ویدیو های تجهیزات پزشکی
شرکت مدیرنس ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی
آموزش بازرگانی تجهیزات پزشکی ۰۲۸-۳۳۸۳۰۰۰۰ داخلی ۲۰۴
متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.